It is currently Sat Feb 24, 2018 9:17 pm

All times are UTC [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
  Print view Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 12:29 pm 
Offline
Kernel Methods
User avatar

Joined: Sat Jul 28, 2012 3:47 am
Posts: 1358
Location: Berlin
So Quincy Jones gave a tell all interview, man he is funny.

You might think WTF does this have to do with techno, well its all about production and Quince is one of the best producers that has ever lived... asides the shit he talks about. He's 85 and clearly doesn't give a flying fuck who he pisses off anymore. Fucking gold.


http://www.vulture.com/2018/02/quincy-j ... ation.html

_________________
tunes: http://soundcloud.com/michaellovatt
blog: http://www.1000cutz.com


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 1:10 pm 
Offline
Interchangeable
User avatar

Joined: Sat Feb 18, 2012 1:31 pm
Posts: 9191
Yeah... I dunno.
When he gets caught out a couple of times by the interviewer he just changes or avoids the subject.
And you can definitely get more out there than 12 tone.
Arvo Part took it further with tintinabuli for example.

He's a bit full of himself.
I guess justified in a way, but still....

_________________
Mastering Engineer @ Black Monolith Studio
Next Release


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 1:33 pm 
Offline
unsure
User avatar

Joined: Sat Nov 02, 2013 10:06 pm
Posts: 383
I thought this was the best interview ever:



Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 2:14 pm 
Offline
Interchangeable
User avatar

Joined: Sat Feb 18, 2012 1:31 pm
Posts: 9191
yeah that`s pretty good.

I like this one, the interviewer is a snake




"Thank you for coming in"

"Fuck You!"


Perfect.

_________________
Mastering Engineer @ Black Monolith Studio
Next Release


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 2:22 pm 
Offline
Kernel Methods
User avatar

Joined: Sat Jul 28, 2012 3:47 am
Posts: 1358
Location: Berlin
Lost to the Void wrote:
He's a bit full of himself.
I guess justified in a way, but still....



I think its just his jive. He's having fun you know.

_________________
tunes: http://soundcloud.com/michaellovatt
blog: http://www.1000cutz.com


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 2:33 pm 
Offline
Interchangeable
User avatar

Joined: Sat Feb 18, 2012 1:31 pm
Posts: 9191
I dunno man, he`s like.... The Don King of the music world

_________________
Mastering Engineer @ Black Monolith Studio
Next Release


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 3:16 pm 
Offline
Weedy
User avatar

Joined: Sat Feb 18, 2012 4:19 pm
Posts: 3045
Location: Sweden
Plyphon wrote:
I thought this was the best interview ever:



Haha I dont understand shit

_________________
• Music Page: http://www.facebook.com/Mattias.Fridell.Music
• Soundcloud: http://soundcloud.com/fridell
• Sample packs: http://mfsamples.bandcamp.com

UPPENBARA DETONATIONER (HPX95)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 3:18 pm 
Offline
unsure
User avatar

Joined: Sat Nov 02, 2013 10:06 pm
Posts: 383
I read about half of that then kind of got bored of the bragging about who he hangs out with.

I'm interested to know how he 'came from the streets' but ended up being who he is - not judging or calling him out, he's clearly talented - i'm just interested in what series of coincidences allowed for him to do that!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Fri Feb 09, 2018 3:34 pm 
Offline
Interchangeable
User avatar

Joined: Sat Feb 18, 2012 1:31 pm
Posts: 9191
Mattias wrote:
Plyphon wrote:
I thought this was the best interview ever:



Haha I dont understand shit



What dya mean? Perfectly clear :twisted:

_________________
Mastering Engineer @ Black Monolith Studio
Next Release


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Best interview ever...
PostPosted: Sat Feb 10, 2018 2:39 pm 
Offline
Interchangeable
User avatar

Joined: Tue Oct 02, 2012 4:02 am
Posts: 8995
Mattias wrote:
Plyphon wrote:
I thought this was the best interview ever:



Haha I dont understand shit


first farmer looks a lot like that guy from The Fast Show, "which was nice"

_________________
If you can't laugh with yourself, someone else should do it for you ! ;)



Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.